Sunday 7 July 2013

Problemer med VPN og PS3

Problemer med VPN og PS3


Problemer med VPN og PS3
Har nylig skaffet meg Ps3, og hadde lyst koble denne til internett. Nr jeg skulle gjre det fikk jeg beskjed om skrive inn adresse og port p en proxy-server. Jeg gr p HiB, og bruker deres VPN nr jeg er hjemme ogs. Noen som vet hvilken adresse og port jeg skal skrive inn?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



buy cheap vpn at vpntraffic

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.